2014. március 2., vasárnap

2.fejezet

Nagyon megijedtem mikor megláttam magam,ráadásul két példányba,és sajnos egyik se én voltam.Damon megérezhette,hogy félek,mert odajött hozzám és leültetett a kanapéra.
-Figyelj rám.Ők a te hasonmásaid.Az egyik Elena a másik pedig Tatia.Van mégegy olyan lány mint te de ő nagyon gonosz,és a Petrova vérvonal vesztét akarja amibe te is beletartozol.mondta.
-Őt hogy hívják?kérdeztem.
-Kathrine.mondta Elena olyan hangon amitől kirázott a hideg.
-De ők,hogy hasonlíthatnak rám ha nem is ismerem őket holott a családomba tartoznak!?
-Oké ez a meredekebb része.Az első Petrova lány egy bizonyos Amara volt,de ő meghalt.Az ő lánya Tatia aki most 2000-éves.Neki volt egy lánya aki már meghalt.Az a lány szülte Kathrinet,aki ugye ugyanolyan mint Tatia.Kathrine-nek is van egy lánya,ő szülte Isobel-t aki nem hasonmás viszont ő Elena anyja.És hát Elena is hasonmás lett.De azt még nem tudjuk,te milyen ágon vagy Petrova és miért lettél hasonmás.
-Értem.Csak egy kérdésem van.Hogy lehet Tatia 2000-éves?kérdeztem de előre féltem a választól.
-Amara szerelmes lett egy férfiba,aki egy ősi vámpír volt,és átváltoztatta Amara-t,Ezért nagyon megutálta a vámpírt akinek amúgy Klaus a neve,és az eredeti ún.ősi vámpírok közé tartozik.Szóval nagyon megutálta,ezért egy boszorkány segítségével elátkozta.Az átok az volt,hogy Klaus-nak hibriddé kell változnia.A hibridek vámpírok és farkasok egybe.Klaus ezért megölte Amara-át,de azt nem tudta,hogy az átkot csak Amara vére törheti meg.Erre hamarosan rájött,ezért ő pedig megátkoztatta Amara holttestét,hogy minden 100.évbe született Petrova lány hasonmása legyen Amara-nak.Ekkor Tatia aki ugye Amara lánya,már élt és hasonmás lett.Tatia arra áldozta az életét,hogy segítsen a hasonmásoknak ezért vámpírrá változtatta magát.A lányát is meg akarta győzni,hogy legyen ilyen mint ő,de azt mondta mivel ő nem hasonmás,nem akar ilyen szörnyeteg lenni.Megszülte Kathrint aki ugye hasonmás lett,mert Tatia vámpírrá válásával valahogy megváltozott a szám,hogy hányadik lány lesz hasonmás,ezért össze-vissza lett.Kathrine lánya nem lett hasonmás viszont elvették az anyjától mert házasságon kívül született.Ez nagy szabálytalanság volt 1492-be.Kathrine felkereste Klaust aki anno elátkozta Amara-t és egkérte,hogy változtassa vámpírrá.Én és Stefan 1864-be találkoztunk először Kathrine-el.Idejött Mystic Fallsba és a Salvatore birtokon szállt meg.Mindketten beleszerettünk Stefannal,ő változtatott minket vámpírrá.De ez előtt a Mystic Falls-i vámpírokat összegyűjtötték és elvitték egy templomba,elégetni őket.Mikor megpróbáltuk Kathrine-t kiszabadítani akkor lőttek le minket.Kathrine átváltoztatott minket aztán eltűnt.Azt hittük ő is meghalt a templomba.Körübelül 2009-be találkoztunk Elenával,aki szintén hasonmás.Rá egy évre Kathrine is megjelent teljesen egészségesen és jól felborított mindent.Időközbe Elena is vámpír lett.Kiderült,hogy ő azért hasonmás mert az anyja Kathrine lányának a lánya.Magyarul Elenának Kathrine a dédnagymamája.Aztán most feltűntél te és fogalmunk sincs mi közöd a Petrovákhoz.Az viszont biztos,hogy meg foglak védeni,mert ha Petrova vagy akkor Klaus tud rólad.És mivel te még ember vagy a te véred meg tudja törni az átkát.fejezte be  a történetet Damon.
-Oké ez így egyenlőr egy kicsit sok de majd feldolgozom.Tehát ti mind vámpírok vagytok,van 3 hasonmásom és van egy hibrid aki meg akar ölni.
-Igen röviden és tömören ennyi.röhögött fel Damon.
-Oké.mondtam de valami elszakadt nálam,mert leburultam a kanapéra és sírni kezdtem.Tatia odajött,és megölelt ami nagyon jól esett.Teljesen kiborultam,de senki se csodálkozott rajta.
 

 
-Nyugodj meg.súgta a fülembe Tatia.Mikor megnyugodtam Damon és Tatia hazakísért és azt mondták,hogy majd reggel jönnek.Bevallom nem félek két vámpírral az oldalamon :D .Mikor megjöttem anya nem volt még otthon ezért felmentem tanulni.Mikor végeztem elmentem zuhanyozni és lefeküdtem.Ne mond el senkinek naplócskám de Damon-nel álmodtam.Lehet,hogy szeretem?Jaj istenem..

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam rá az írásodra, de nagyon tetszik. Sajnálom, hogy nincs belőle több rész, mert élvezetes olvasni, ahogy írsz, és a történet kimenetelére is kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés